Advertisement

מנהיג חיזבאללה / המתח בצפון צה ל שותק ומשדר מסר מסוכן ישראל היום : ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'.

מנהיג חיזבאללה / ×"מתח ×'צפון צ×" ל שותק ומש×"ר מסר מסוכן ישראל ×"יום : ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'.. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 10/11/2018 17:41. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם.

מנהיג חיזבאללה התייחס להתרסקות הרחפנים בביירות: בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף.

מנ×
מנ×"×™×' אר×'ון ×—×™×–×'אלל×" לא ×"×™×" לנו כלום ×'נמל Weeknews from weeknews.co.il
נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים: * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הלילה (רביעי) שארגונו מעוניין להפתיע את ישראל במידה המתאימה. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד.

אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי.

מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: בנאום שנשא, ביום ג' 26.3, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התרכז בעיקר בהתקפה חריפה על ארצות הברית ועל שר החוץ מייק פומפיו אשר ביקר בסוף השבוע האחרון בלבנון. מנהיג חיזבאללה התייחס להתרסקות הרחפנים בביירות: סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הלילה (רביעי) שארגונו מעוניין להפתיע את ישראל במידה המתאימה. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי. בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען: מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים.

* חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'. לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. ישראל צריכה להיות מודאגת, ולא רק מהטילים המדויקים. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר.

נסראלל×
נסראלל×" ×"כפלנו את מספר ×"טילים ×"מ×"ויקים שלנו ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
ישראל צריכה להיות מודאגת, ולא רק מהטילים המדויקים. נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים: * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף.

בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית.

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס היום (ראשון) לראשונה בפומבי להתנקשות בקאסם סולימאני, מפקד קודס במשמרות המהפכה, ואמר כי היא מהווה אירוע מכונן ומסמלת את תחילתו של עידן חדש באזור. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. בנאום שנשא, ביום ג' 26.3, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התרכז בעיקר בהתקפה חריפה על ארצות הברית ועל שר החוץ מייק פומפיו אשר ביקר בסוף השבוע האחרון בלבנון. מהיום נפיל כל מלט ישראלי. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר: הוא קרא גם לתומכי הארגון שלא לדאוג בעקבות הניסיונות להכתים את שמו של הארגון בצל האסון. אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 10/11/2018 17:41. מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען: נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר כי מאות אלפי לוחמים מהעולם המוסלמי יבואו להילחם.

נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. החל מהלילה תעמדו על הגדר וחכו לנו יום, יומיים, שלושה, תחכו לנו. בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הלילה (רביעי) שארגונו מעוניין להפתיע את ישראל במידה המתאימה. למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים:

נתני×
נתני×"ו לא יכול ל×"תמו×"×" עם איכות ×"טילים כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים: נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 10/11/2018 17:41. בנאום שנשא, ביום ג' 26.3, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התרכז בעיקר בהתקפה חריפה על ארצות הברית ועל שר החוץ מייק פומפיו אשר ביקר בסוף השבוע האחרון בלבנון. קטאר, סעודיה וארצות הברית הם אלה המבצעים טיהור אתני בסוריה, לא אסד״ | הרמטכ״ל אייזנקוט: הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'. ישראל צריכה להיות מודאגת, ולא רק מהטילים המדויקים. מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, התייחס היום (ראשון) לראשונה בפומבי להתנקשות בקאסם סולימאני, מפקד קודס במשמרות המהפכה, ואמר כי היא מהווה אירוע מכונן ומסמלת את תחילתו של עידן חדש באזור.

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה.

* מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. בנאום שנשא, ביום ג' 26.3, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התרכז בעיקר בהתקפה חריפה על ארצות הברית ועל שר החוץ מייק פומפיו אשר ביקר בסוף השבוע האחרון בלבנון. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הלילה (רביעי) שארגונו מעוניין להפתיע את ישראל במידה המתאימה. זו המתקפה הראשונה של ישראל מאז 2006. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר כי מאות אלפי לוחמים מהעולם המוסלמי יבואו להילחם. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון.

וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף חיזבאללה. * מנהיג חיזבאללה נסראללה מזהיר כי אם תיפול סוריה לידי המורדים, תאבד לבנון ויאבדו גם פלסטין וירושלים.

Posting Komentar

0 Komentar